donderdag 21 januari 2010

Cursus, siggy update en Jennifer Chiaverini

Vandaag appliceren geleerd op cursus. Ik dacht dat het niet echt mijn ding zou zijn, maar ik vind het toch wel grappig om te doen. We gaan een boekomslag maken, hebben nu de lapjes erop genaaid en de volgende les leren we hoe we het papier verwijderen enz. Ook gaan we dan leren doorpitten, daar wil ik de Blockade voor gaan gebruiken.
Gister ontving ik ook nog een siggy van Puck uit Andelst. Ze vroeg zelf om kerstsiggies om een grote kerstquilt van te maken.
Gelukkig heb ik wat kerststofjes gekregen van mijn moeder die het niet meer nodig had voor haar kaarten maken. Gauw een siggy gemaakt en morgen op de bus.
Oh ja, als je van de boeken van Jennifer Chiaverini houdt, kijk dan ook eens bij Henrieke, www.teigetjesquilt.punt.nl .
Tot nu toe zijn er 5 boeken van Jennifer in het nederlands vertaald, Henrieke is een handtekeningenactie gestart om meer boeken in het nederlands vertaald te krijgen.

4 opmerkingen:

  1. Leuk je applicatie!
    En het is inderdaad wel een leuk werkje om te doen!
    Doorpitten is iets lastiger:-(( En je prikt wel tig keer in je vingers!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor, dit virus raak je niet meer kwijt hihi! Dat is nog eens een gezellige boekomslag. En quilten: gewoon volhouden, gaat steeds makkelijker en zonder te prikken hihi! Mooie dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat word een leuke boekomslag! Leuk om te doen hé appliceren.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk!! die gaat mooi worden ...:)ik ben even aan de kruissteek gegaan,even mn vingers rust geven van het blokken maken :))

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !