maandag 1 februari 2010

Mijn werkhoekje

Allereerst Mattie uit Dokkum, dank je wel voor je siggy, die voor jou is al onderweg, of je hebt hem inmiddels ontvangen.

Vorige week mooie stofjes gescoord bij de Jan Sikkes in Leeuwarden. Skoanmem is vandaag jarig, en vierde dat gister alvast voor de werkenden onder ons. We gaan samen naar quiltles, dus een paar mooie stofjes waren niet verkeerd. Meteen ook maar volumevlies erbij gedaan en een suggestie voor een lopertje, patroon van de Blockade, ziet haar salontafel er straks super mooi uit.

Onlangs las ik op de blog van iemand, ik dacht in ieder geval bij Annelies v.d. B., over het maandblad Anna. Nou ik ook eens kijken in de supermarkt, maar niet te vinden. Jammer dan.
Was ik zaterdag mijn oude ladenkastje, waar ik tot dan toe mijn handwerkspullen in had, aan het opruimen, kom ik toch een jaargang Anna's tegen. Wist ik niet meer dat ik die had. Meteen in gaan bladeren, kom ik een paar mooie tassen tegen. Die wil ik nog eens gaan maken, en een idee voor de theemuts, die hier nog steeds
kaal staat te zijn.

Gisteren tijdens de verjaardagsvisite heerlijk bezig geweest met de Garden Maze. Ik had alles zaterdagavond al voorbereid en kon zondagmiddag aan een stuk door lapjes stikken.
Alles af kunnen maken, wat ik van plan was, dus een goede middag gehad.
Ik ga nu lekker bezig met de Garden Maze, zit thuis vanwege een opkomend griepje, of ben ik erop tijd bij door nu even pas op de plaats te maken?! Ik heb nog wel zin om iets te doen, gelukkig!

Hier ook nog even een blik in mijn werkhoekje, in de la liggen de Anna's met andere boeken. Op de kast, precies op werkhoogte, ligt de Garden Maze al klaar. Ik heb er een handige daglichtlamp bij. Ideaal zo'n lamp.
Oh vergeet ik het bijna, Jellie van de Quiltkoffer is een online winkeltje begonnen met quiltmaterialen. Ga maar eens kijken, http://www.quiltkoffer.nl/
En om dit te vieren heeft ze een give away op haar weblog: http://www.quiltkoffer.web-log.nl/ .
Fijne dag nog!




2 opmerkingen:

  1. Lokwinske mei dyn skoanmem! Mooie paarse lapjes heb je daar gekocht! Ik hoop voor je dat je niet ziek word! Groetjes Klaske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zie je maar weer: wie wat bewaart die heeft wat!!! Nee, niet ziek worden hoor, getsie, heb je ook geen zin meer in lapjes, nee, geen goed idee!! Leuk joh dat je skoanmem ook quilt!! voorlopig heb je weer volop ideëen!! Mooie dag verder! XXXD

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !