maandag 1 maart 2010

Handwerkbeurs in Zwolle

Zondag ben ik naar de Handwerkbeurs in Zwolle geweest. Een bijzondere dag, allereerst kwam ik Maria van Marutska, http://marutska.blogspot.com/, weer tegen. Zij hielp bij de stand van Hoooked, maar ik kwam haar tegen bij een andere stand waar ik gelukkig een lapje voor mijn strandquiltje op de kop kon tikken.

Ik ben nog even bij Maria langs geweest maar het was daar zo druk met het haakwerk van Zpagetti, ik heb haar in gedachten maar dag gezegd.

Later kwam ik, volgens afpraak, Danielle van http://daantjesheart.blogspot.com/ tegen. We hebben even heel leuk staan praten, het was onze eerste ontmoeting. Erg leuk! Een foto volgt vast nog wel, want Else van http://boompieseigenhandigheidjes.blogspot.com/ heeft ons op de foto gezet voor de stand van Atelier Bep http://www.atelierbep.nl/ .

Verder heb ik de volgende dingetjes aangeschaft:

- een borduurring voor het quilten van kleine lapjes
- achtergrondstof voor de Garden Maze
- bij twee stands vond ik twee lapjes voor het strandquiltje
- bij Atelier Bep vond ik patroontjes voor een kadootje voor de nieuwe baby van de buren en voor grote zus.
- Bij Eusjewel heb ik twee pakjes lapjes gekocht om eens pannelappen voor mijn uitwonende dochters te maken. (zie grote foto)









Weer veel mogelijkheden, hoef me niet te vervelen!
Ik heb de ufo's al aan de zijkant bijgevoegd. Weet ik wat ik moet doen!

5 opmerkingen:

  1. Lekkere buit! Zaterdag ben ik 3 keer bij Marie langs gelopen, ik wou haar niet storen want ze had het zo druk......
    Ik geloof dat ikde volgende keer maar weer op zondag ga, want de vorige jaren was het dan lang zo druk niet als zaterdag.
    Maar jij hoeft je inderdaad niet te vervelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen heb je gedaan! Het was leuk je te ontmoeten, en als je de foto's groter wilt mail me dan even. Fijne dag, Else

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou je hebt je best gedaan, ik was vrijdag en vond het een leuke beurs. Heb niet zoveel gekocht alleen wat kralen voor mijn Hundertwasser, om er pilaren van te maken, en een applicatieboek.
    Groet Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Harstikke leuk je aankopen Klazien:)
    jij hoeft je voorlopig niet te vervelen....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Klazien,
    Ik had al een stukje verwacht over je uitstapje naar de beurs. Ik ben helaas niet meer geweest een te druk weekend gehad en ik was al voor alles wat ik nodig had online geslaagd, dus de noodzaak viel ook een beetje weg. leuk te lezen dat je het naar je zin gehad hebt!! Groetjes, Inci

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !