donderdag 18 maart 2010

Update siggies en een vraagje ...

Even een update van de siggies van afgelopen week, links boven komt van Joke uit Zweden, http://www.qjoke.web-log.nl/

Rechts boven komt van Cristina Cosolo uit Italie.


Rechts onder komt van Frouwkje uit Heiloo.

En links onder is van Nell Benton uit Manassas USA, een bekende onder de webloggers, want ik ben deze al vaker tegengekomen op de diverse sites.


Dames, allen wederom hartelijk bedankt.

Nog een vraagje:
Op een tentoonstelling in Bozum (Friesland) heb ik een tijd terug een quiltje gezien, dat leek op een raamwerk. Nu heb ik wel wat foto's gevonden via http://www.qwilleke.weblog.nl/ , maar heeft iemand misschien een patroon van zo'n raamwerk?

Ik hou me aanbevolen.

3 opmerkingen:

  1. Wat een mooie siggies heb je weer ontvangen! Leuk he al die verschillende middenblokjes! Over het quiltje mail ik je even. Mooie dag, groeten, Daniëlle XXXD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je siggie verzameling is weer behoorlijk uitgebreid. Ik lees dat Daniëlle je al een mail stuurt over het quiltje.
    Fijn weekend Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja dat lijkt mooi he, zo een loket kast.
    ..wil het ook eens gaan maken en dan mn kruissteek werkjes erachter..

    doeiii tot weer o en wat een mooie siggies heb je weer heel leuk:)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !