zondag 16 mei 2010

Start van de SBS, siggies en de swap van 2010

Ik ben eindelijk begonnen met de SBS (Sylvia's Bridal Sampler).D-10
A-5
A-3
Ik ga niet elke maand een update maken, maar als ik iets af
heb zal ik het laten zien.
Deze week is mijn Mini Quilt Swap 2010 op de bus gegaan.
Deze gaat naar Michigan USA.
Hoop maar dat ze het leuk vindt!

Dan nog een paar siggies ontvangen deze week:
De pinguin is van Ineke uit Maassluis, zij verzamelt deze dieren, heeft al een leuke collectie opgebouwd.

Coby uit Gasteren stuurde het mandje met bloemen.
En de 'kantklos' siggy komt van Anita uit Enschede, 'bekend' van www.dot.web-log.nl

5 opmerkingen:

  1. Mooie blokjes Klazien!!Goed begin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ja zeg, kijk ze eens gaan!! Hmmmm blauw, mooie joh! Mooie avond verder, groeten, Daniƫlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van de baby, wat een moppie
    wat een schitterende blokken, heb je gemaakt mooi dat blauw,en wat een leuk stofjes.
    Leuk je ruil quiltje
    en siggys we kunnen er niet genoeg van krijgen.enig
    Dank je wel voor je wensen, groetjes Joke en de taart staat klaar

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, dat je hem helemaal in het blauw maakt. Heb net ook het kleine zusje bewonderd. Heerlijk om dat naast je te hebben. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !