woensdag 16 juni 2010

Namens de buurtjes...

Hoi Klazien,
Wat een ontzettend leuke en lieve berichtjes van iedereen!!
Ik heb het kussentje en het wandkleedje nog steeds beneden liggen en hangen en iedereen vindt het zo ontzettend leuk. Laat het dan ook nog mooi even hangen!! Geniet van je vrije dag!
Groet, Aletta

Jullie wensen werden wel op prijs gesteld!

SBS
Ik heb de laatste tijd maar een blok van de SBS gemaakt, de tweede was af, maar zag er zo raar uit !?!
Pas op de foto zag ik dat er stukjes verkeerd aan vast zaten.
Zo raar dat je dat pas op de foto ziet !
Dit is blok I-8.

Deze week heb ik siggies ontvangen
 Jane Picketts
Greet Witberg
Virginia Anderson
Mary Chow
 en Pia Visser
Iedereen hartelijk bedankt !
Everyone thank you very much !

Ik heb deze week ook nog een naaimachine hoes gemaakt.
Vrolijke stofjes gekregen laatst voor mijn verjaardag.

Morgen gaan we weer naar de BEE, ben benieuwd of er gewerkt of gekletst gaat worden.
Beide is gezellig, dus op naar morgen !

4 opmerkingen:

  1. Hoi Klazien nou het was van beiden wat op de bee: heerlijk gezellig kletsen en ook nog (een beetje) wat doen! Mooie hoes is het geworden voor je naaimachine!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi..het was weer erg gezellig en heb nog buikpijn hihihi, wat een LOL he zo metelkaar...
    maar wat een mooie hoes, ik zag em vanmorgen en niks gezegt sorry, maar mooi hoor !!!...en veel siggies weer erbij
    ..succes met wat je nu aan het maken bent :)
    groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik sluit me bij Tineke aan, heb er vanmorgen ook niets van gezegd, maar een mooi hoes is het geworden!! Dat krijg je van dat gegiechel hé, maar het was beregezellig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie siggy's heb je gekregen, en je hoes ben ik jalours op , ziet er toppie uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !