woensdag 5 januari 2011

Daar ben ik alweer !

Ja ik heb deze week nog vakantie, dus lekker de tijd om met de weblog bezig te zijn.
Na volgende week zien jullie niet zoveel meer van mij hoor, dan duik ik weer een beetje onder !
Onderstaande siggy (nr. 87)  komt van Nancy Huggins uit St. Louis MO.
Ze had de siggy al aangekondigd via een mail, en maandag arriveerde de zachte vlop !
Nancy is heel enthousiast net begonnen met het verzamelen en "she already loves it".
Veel plezier met verzamelen Nancy !

Ook van Lorraine Kabot uit Utica NY ontving ik een siggy, nr. 88 !
Lorraine quilt sinds haar pensioen en dat is al weer een jaar of 6.
Ze neemt niet alleen lessen, maar ze geeft zelf ook les in quilten !

3 opmerkingen:

  1. Weet je wel zeker dat je gaat stoppen met de siggie's bij nr. 100. Al weer hele mooie siggie's ontvangen.
    Groeten Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt al een mooie verzameling siggies Klazien! Leuk al die contacten die je zo hebt vind je niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet nog maar lekker van je vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !