woensdag 23 februari 2011

WAT zei ik, lente in aantocht??

Zei ik de vorige keer dat de lente in aantocht was, de bloembollen kwamen boven de grond uit?
Nou, kijk eens...
 Om 17.00 uur begon het ietwat te sneeuwen en kijk eens om half 8:
een witte pracht...
 We moeten er maar weer even van genieten, want de temperaturen gaan toch wel omhoog !

En kijk nou eens, wat een prachtige siggy ! (nummer 97!)
Van Jeannette van Campen uit Breda. Ze heeft het gemaakt met haar borduurmachine. Ze zegt erbij, ik hoop dat je het leuk vindt, dan is voor mij in 2011 een nieuwe hobby geboren.
Nou Jeannette, ontzettend bedankt en heel veel plezier met je nieuwe hobby!

8 opmerkingen:

  1. het lijkt wel mooi he:) onze katten vonden het maar niks, zo vanmiddag in het zonnetje en nu brbrbrb...mooie siggy
    fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ja we hebben weer een mooie witte wereld. Maar ......het voorjaar komt. Een hele mooie siggy heb je gekregen, nog 3 en dan ben je er. Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg hé die sneeuw, hier is het ook zo wit....
    Wat een schitterende siggy heb je gekregen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je siggy is schitterend.
    de sneeuw is nu al weer aardig opgeruimd door de dooi...
    Het is wel een mooi gezicht, maar ik ben heeel erg aan voorjaar, zon en ontzettend mooi weer toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een tegenvaller he, die sneeuw. Aan de andere kant was het toch ook wel weer heel erg mooi. Ik beschouw het maar als een kleine toegift. En ja, dat is nog eens een hele mooie siggy!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou wat een schattige siggie! Die krijgt toch wel een mooi plaatsje?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wel mooi he nog even terug in de sneeuw, maar echt hoor het voorjaar komt eraan. Mooie siggie hoor. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Klazien, Ik ken dit tafereel, sneeuw!! Wij hebben nog meer dan een meter liggen, maar de laatste 3 dagen schitterend weer, we mochten net zoals jullie even aan het voorjaar ruiken.
    Maar het heeft wel een schitterend foto opgeleverd.
    Wat een enig siggy heb je gekregen.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !