zaterdag 3 september 2011

80 jaar !

Mijn moeder is 1 september 80 jaar geworden !
En dat hebben we flink gevierd !
Met de hele familie heerlijk gegeten en nog even 'nagezeten' bij ons thuis.
Voor herhaling vatbaar !
Uiteraard hoorde er ook een quiltig iets bij,
na pannenlappen en een dienblaadje met een kleedje erin
was het nu tijd voor een hangertje !
 Uiteraard wordt er ook nog gewerkt, zie hieronder het werk van DD3 en mij.
(Hoewel, meer van mij alleen, DD3 plakte alleen de etiketten erop ;))
Maar ze kan weer van start a.s. dinsdag

10 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder.Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad.

    dat kaften van boeken vond ik altijd een leuk werkje;) fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nog van harte met je moeder Klazien,

    fijne zondag...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd! Dat is een mooie leeftijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je moeder haar verjaardag!!!
    Hier ligt ook een dikke tas vol met boeken die nog gekaft moeten worden. En C. komt morgen met een dikke tas thuis! Fijne zondag

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je moeder
    80! wat een leeftijd, en er dan nog zo vitaalen goed uitzien
    Dan wat betreft het kaften jah...daar weet ik hier ook alles van met 3 meiden poeh poeh er zijn leukere dingen
    mooi werk laat je zien op je blog!
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd met je moeder, fijn dat jullie een fijne dag hebben gehad.
    Groetjes Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je moeder! enne je kunt mooi kaften hoor, je dochter heeft geluk dat ze alleen maar een etiket hoeft te plakken....

    BeantwoordenVerwijderen
  8. gefeliciteerd met je mama haar 80ste verjaardag , dat ze nog heel lang bij jou mag zijn en genieten van een mooi dag. Groetjes uit Brugge Carine-patchworkstar

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog van harte gefeliciteerd met je moeder ! ! !
    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekkere crumble, mooi cadeau uit frankrijk en wat ziet je moeder er goed uit! Een leuke blog om te volgen en ik jou dus ook op mijn lijstje gezet. Leuk dat je mij volgt!!!!!
    Groetjes Babette.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !