zaterdag 24 december 2011

Kleine meisjes worden groot ...

Ons vroegere buurmeisje Stefanie is vrijdag 23 december in het huwelijk getreden met haar Jasper.
Via DD1 kregen wij de uitnodiging om bij de kerkelijke inzegening aanwezig te zijn.
 Als kadootje een dienblaadje met een theepot met theezakjes, en een zelfgemaakt onderzettertje.
De theemuts ontbreekt, want ik ben al tijden op zoek naar een patroon voor een theemuts.
Dus dames, wie kan mij helpen?
(Dan krijgt Stefanie alsnog haar theemuts, is het plaatje ook compleet!)
 Hieronder het bruidspaar op weg naar een nieuwe toekomst...
Stefanie en Jasper: veel geluk samen !

En ik wens hierbij al mijn lezers
heel fijne kerstdagen
en een gezond en creatief 2012 ! 

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk geschenk heb je samengesteld, Klazien, ik hoop dat je het patroon van een passende theemuts vindt, dan is het plaatje compleet.
    Prettige kerstdagen!
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een leuk cadeautje bedacht!!
    Ik heb je een mailtje gestuurd met een patroon...
    Fijne kerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele fijne kerstdagen en een geweldig 2012 gewenst.

    Groetjes Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wens je hele gezellige kerstdagen en een gelukkig 2012 !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne Kerstdagen en een gezond en goed 2012.
    Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook fijne en warme kerstdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij ook fijne feestdagen en een gezond en creatief 2012.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk zo'n zelfgemaakt cadeau. Morgen zet ik mijn cadeautjes voor onze zoon en zijn vriendin op mijn weblog.
    Lijkt me leuk om elkaar een keer te spreken bij bijv. een loopje.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. vind het mooi zo een zelfgemaakt kado veel origineler dan wat in de winkels te verkrijgen is wens je ook een voorspoedig en gezond 2012 toe

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !