zondag 20 mei 2012

Van oef naar oooohh !

Bij de 'interne verbouwing' kwamen ook alle lapjes die in verschillende lades lagen, te voorschijn.
En omdat ze toch naar de 'nieuwe' kast moesten verhuizen, dacht ik ze meteen maar even te strijken.
Onder het kijken naar koninginnedag op tv zat ik lekker te strijken en te vouwen.
Ik had het er warm van...
Alles zodanig ingericht dat ik 'noflik' (gerieflijk) bijzat...
En dit was het resultaat van de eerste lichting...
En zo ligt het nu in de kast,
dit zijn de lapjes die ik vroeger al eens had gekregen, mijn nieuw aangeschafte lapjes en de verjaardagslapjes liggen ergens anders hoor, verschil moet er zijn.  
En dit is mijn ´etalagekast', nu in gebruik voor mijn hobby.
Een heel verschil met de witte ladenkast die ik eerst tot mijn beschikking had.
Maar hij is nu al redelijk vol, terwijl ik nog niet alles van boven heb gehaald,
toch eerst maar eens iets afmaken ?

groetjes,

7 opmerkingen:

  1. Het lijkt wel een winkeltje, heerlijk om naar te kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziet er prima uit, Klazien.
    zo zou ik het ook moeten doen ;.
    misschien .... ooit.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk aanstekelijke kast, die roept gewoon om aandacht en gebruikt te worden. Heel veel plezier met deze mooie kast.
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hoor, alles zo netjes opgeruimd! Nu nog je (blog)klok gelijk zetten, want zoals het klokje bij jou tikt, tikt het nu nergens meer :>)

    Groetjes,

    Jeanneke.

    P.S. Heb je je siggies bij elkaar gekregen?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Keurige kast, met mooie inhoud.
    Blijft het ook zo netjes.?
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou, je mag hier ook wel even komen, ik heb ook nog een kast die opgeruimd moet worden;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er keurig, kleurig en gezellig uit.
    Gr.Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !