zaterdag 2 februari 2013

Onderhanden projecten ...




Oeps..........


Een tijdje geleden lieten andere bloggers zien wat ze allemaal onder handen hadden...
...ik dacht: laat ik ook eens op de foto zetten wat er allemaal in de kast ligt...

 o.a. het patroon voor Life is beautiful (LIB) ...
waar ik alvast wat voorbeelden voor opgezocht had...
 Ik ben op een gegeven ogenblik begonnen met stitchery...
moest eerst erg wennen, het is wat anders dan kruissteek ;)
 Mijn Kerstborduurtje hoort ook bij de Onderhanden Werken...
 het quiltje voor mijn vriendin die een Bed-and-Breakfast is begonnen, maar daarover later meer...
 Natuurlijk de SBS (Sylvia's Bridal Sampler)..
 Het charmpak wat ik op "vakantie" kocht bij Marcha in Zeeland, 
een paar blogjes terug had ik advies gevraagd, en gekregen !, maar ondertussen vond ik tussen mijn patronen ook nog een leuke voor een tafelkleedje ...
 Quilterblessings ...
 Craftsy Block of the Month 2012...
het hele jaar de patronen gespaard, nu nog uitvoeren....
 Scandinavian Christmas, ook zo leuk...
 Stof en patrooon voor een tas, gewonnen bij Yvonne
 Dit is ook een mooi patroon voor een tafelloper...
 Nog een tas, zelf gekocht op de Handwerkbeurs in 2011, of was het 2010 alweer?
 Stof voor de nog te maken Stedenreis quilt, stof uit Londen en Parijs, in Rome had ik jammergenoeg niet de kans om een quiltwinkel te bezoeken...
Natuurlijk de Siggyquilt, ik zou hem met de hand doorpitten,
 maar nu ik een paar blokjes met de machine heb gedaan, vind ik dat toch mooier.
Het wordt meer een 'kussentje'......
 En ook nog de Kiwiquilt.
Ik was al heel ver op weg, maar het was niet precies genoeg genaaid.
Daarom waren de puntjes niet mooi.
Alles uitgehaald, en het ligt er nog net zo...

 Maar ook die komt binnenkort weer 'uit de kast' !

En dan nog een borduurtje van Nijntje, wat zal ik daar eens van maken..
ik dacht aan een tasje voor een klein meisje of zo...
Ik hoef me de komende jaren niet te vervelen ...

groetjes, 

11 opmerkingen:

  1. Oh valt mee joh, ahum..Ik dacht dat ik veel projecten had maar jij kunt er ook wat van,haha.
    Je hoeft je inderdaad niet te vervelen komende jaren, ach je moet maar zo denken, het houd je van straat en uit de kroeg ;-))
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooh prachtig stuk voor stuk niet te weerstaan ik ken het ! ! !

    Fijn weekend Hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh dit doet mij zo veel goed!! heerlijk hier ook eigenlijk veelste veel om te doen,....
    Oh heerlijk wat een rijk gevoel,..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, Klazien! Wat een stapel projecten heb jij onder handen! Ik kan me voorstellen dat het bijna moeilijk is om te kiezen waar je mee verder zal geen! Het een is nog mooier en uitnodigender dan het ander, dit belooft op termijn mooie affo's!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, ik durf je voorbeeld niet te volgen om met de billen bloot te gaan! Heel dapper! En wat een mooie dingen, dat worden straks prachtige affo's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent niet de enigste met verschillende projecten onder handen. Gedeelde 'smart'...... , gelukkig geen echte smart :D

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel werkjes nog, vervelen is er nog lang niet bij.
    Maar allemaal wel erg mooi, als het af is.
    Het staat er na dien niet op toch, hoe lang je er mee bezig was.
    Zelf heb ik wat minder te liggen, maar plannen des te meer.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij zit niet om werk verlegen!
    Heerlijk toch, en allemaal even leuk en mooi.
    Veel plezier ermee en als het niet plezierig is: 3 x L = (L)ekker (L)aten (L)iggen!
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh gelukkig.....ik dacht dat ik een van de weinigen was die zo ontzettend veel things to do heeft....maar gelukkig blijkt dat we met veel meer zijn!! :-) Heb je in ieder geval lekker veel keus (zo bekijk ik het in ieder geval!)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oeps jij kunt nog wel even vooruit Klazien, wat een leuke projecten allemaal....ik heb zoveel onder handen dat ik dat echt niet allemaal durf te laten zien op mijn blog...hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik dacht dat ik met veel bezig was maar jij kan leuk meedoen ;).
    Ik durf het maar niet zwart op wit te zetten, of iig niet op het internet ;)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !