zaterdag 27 april 2013

Yeah !! eindelijk ....de lapjes uitgepakt...

Eindelijk mocht ik dan de lapjes uitpakken ;)
 Nu zijn ze niet zo goed zichtbaar, maar daar, tussen de kaarten, liggen de lapjes ;)
Ik ben gezellig met de kinderen uit eten geweest in het Wokpaleis Hardegarijp
waar de jeugd heerlijk heeft 'gebunkerd' ;))
Ik ook hoor...
 Mooie bloemen gekregen...
en een aanvulling voor mijn servies Hortensia van World of Jet
Ook kreeg ik nog bloemen van de dames van het bestuur van Vrouwen van NU, maar de foto kan ik nu niet uploaden, probeer ik morgen nog wel even.

Fijn weekend,
groetjes

3 opmerkingen:

  1. Hallo Klazien, nog Hartelijk Gefeliciteerd met de verjaardag van Gister.
    Zou het al op F B doen, maar kwam gister weinig bij de computer.
    verwnd met veel moois, en lekker wokken.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beetje laat maar nog van harte gefeliciteerd.
    Dat servies; móói! Ik ben toch zo gek op hortensia`s.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !