zaterdag 1 juni 2013

Een nieuw project, een tussendoortje en: aankondiging van een give-away !

Lekker genieten van een affo ...
Maar nu is het tijd voor een nieuw project en wel: 
Living the Dream van Leanne's House
 Nadat Tineke  haar labeltop had geshowd op de bee, was ik zo enthousiast geworden, dat ik die ook wil gaan maken.
En omdat ik kortgeleden deze stofjes bij Quiltwinkel Margreet Otto had gewonnen, bedacht ik dat dit een mooi begin was voor mijn Living te Dream.  
Dus contact gezocht met de online winkel van Margreet Otto
en samen met Susanne de hoeveelheid stof berekend. 
 Meteen werd de verkooporder geplaatst, en ...
de volgende dag had ik al de stofjes in huis ;)

 Genieten bij het openmaken van het doosje... 
 Wat een prachtige stofjes...
 De rode stof (onderste) was ondertussen ook binnengekomen bij de winkel, 
dus die ook bij de serie gevoegd.
Dus nu zes verschillende stofjes om mee 'te spelen'...
 Maar ik ben ook even bezig met een projectje tussendoor...
 Deze stof had ik gewonnen bij een giveaway bij Yvonne
 DD3 zag dat ik met deze stofjes bezig was de logcabins te maken, zij vond de stofjes zo mooi dat zij er wel een kussen van wil hebben ...
Dus dag tas, welkom kussen ;)

En dan....................
tijd voor een give-away !
Ik heb een heel leuk bericht ontvangen over 1 van mijn blogjes, ben nog in overleg met diegene.
Maar...
volgende week horen jullie hier meer over, dus hou mijn blog in de gaten ;))
Tot de volgende keer !
p.s. vergeten jullie niet te stemmen op het Quiltje Jeannet ?
Ik doe ook mee :)

6 opmerkingen:

  1. De dochters kunnen zo makkelijk plannen omgooien :) en gelijk hebben ze. Ik heb ook er 3 thuis die dat kunnen.
    Het wordt vast een mooi kussen en de lapjes voor je droom-project zijn schitterend veel plezier met maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je living the dream wordt vast prachtig met deze schitterende stofjes. Succes ermee! Maar eerst een leuk kussen voor je dochter. Ik heb gestemd hoor en wacht in spanning op wat komen gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klazien wat een mooie stoffen ..dat gaat een mooie worden :) en als we Marjan niet hadden was ik ook niet aan zo een mooie quilt gekomen :)))
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie stofjes Klazien, die gaat erg mooi worden.
    Maar uhhhh, moet je ons nu zo nieuwsgierig maken? ;-))
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige stoffen en kleuren.
    Ik heb al gestemd.
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie lapjes, voor een nieuw project.
    Ik heb gestemd.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !