zaterdag 29 juni 2013

Lekker bezig....

De laatste tijd ben ik lekker wat aan het rommelen met alles en nog wat...
Toen ik, tijdens de zomercheck van de auto, even moest wachten, 
heb ik mijn Quilters Blessings weer tevoorschijn gehaald. 
 En als ik dan zo bezig ben...
  dan gaat het in eens zo lekker, dat ik zo maar een blokje af heb..
 en tijdens de laatste bee had ik ook zo maar een blokje af...

Ook mijn moeder weet me nu te vinden als er een kadootje moet komen. 
Zij had het dienblaadje voor de verhuisde kennissen gezien, 
en daarom mocht ik nog zoiets maken. 
 Nu heb ik deze dienblaadjes al op voorraad in huis, 
ik koop ze bij de Action, nog geen drie euro per stuk, 
en je hebt er een heel leuk kadootje bij...
 En onderstaand idee heb ik van internet, Facebook, 
een 'voormalig' kastdeurtje, waar ik foto's achter heb geplakt... 
Net een echte fotolijst...

Fijn weekend allemaal !
groetjes,

9 opmerkingen:

  1. je stitchery ziet er mooi uit Klazien..leuk werk is het he:)
    en wat een goed idee van dat deurtje,ik zou niet weten waar ik het neer kan zetten, maar tis een leuk idee.
    leuk kadootje:)
    goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je stitchery, hmhm Never ending spools...? Ik wou dat het waar was, ik heb zo`n hekel aan opnieuw spoelen, als je lekker bezig bent!
    Goed idee van het deurtje, leuk.
    Groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stitchery en zo lekker ontspannen om dit te doen, heerlijk pruttelen. Maar wat een pracht van een idee van de die deur het is echt designe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk, je quilt blessings.
    goed idee met dat deurtje, helaas ook hier weinig plek, maar het ziet er wel gezellig uit.
    je kadootje ziet er ook prima uit, ik snap dat je moeder hier dankbaar gebruik van maakt ;)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je stitcheries zijn enig, je hebt een lekker vaartje te pakken! Je dienblaadjes zijn echte cadeautjes! Leuk zo'n kastdeurtje met foto's! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je gaat hard met je stichery, in vliegende vaart op naar de labels! Leuke dienblaadjes ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk idee van de dienblaadjes, en je stitchery worden prachtig. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je bent lekker bezig met je stichery-tjes en leuk dat foto-raam................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent lekker bezig met je stichery-tjes en leuk dat foto-raam................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !