zondag 1 december 2013

Nieuw huisgenootje...

Oeps, ik zou me stil houden tot na de verhuizing, 
maar dit moet ik nog even met jullie delen: 
Dit is Momo, ons nieuwe huisgenootje...
 Sinds 30 november woont hij bij ons, 
nadat zijn vrouwtje Conny hem met enige moeite liet gaan.... 
Na een rit van goed twee uur, die Momo 'zingend' heeft doorgebracht, 
heeft hij de woonkamer verkend en kennisgemaakt met Teigetje.
Na een uurtje zette ik hem op het kussen naast mij,
en hij was vertrokken....
Heerlijk he, dat is weer genieten, zo'n kleintje...
Fijn weekend verder, 
ík ga nu echt aan het inpakken, 
tot na de verhuizing.
groetjes


15 opmerkingen:

  1. Klazien,wat wordt je nieuwe woonplaats?Een lief vriendje is er al.Fijne zondag.
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje!
    Leuke foto`s!
    Succes met inpakken, groetjes Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje, Momo zal vast vlug wennen aan zijn nieuwe huis! Sterkte met de verhuizing!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat zal jij genieten van dit dotje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk! Nu maar weer lekker gaan genieten van dat kleine pluizebolletje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een dotje! Jammer dat ze zo snel groot worden.
    We hebben ook zo'n grijs schatje gehad.
    Sterkte met de verhuizing
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes met de verhuizing.
    Leuk hé dat kleine spul weer even in huis. Gelukkig worden ze groter.

    Groetjes,
    Marga♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel plezier met jullie nieuwe doddige huisgenootje!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. eals ik em zie denk ik "wat een schatje"en dat dacht ik ook van onze poezen.
    helaas zit die ene steeds op het aanrecht, en dat wil ik dus niet...
    dan wordt hier even gemoppert, helaas is cyp niet echt onder de indruk...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatje zeg!! Katten blijven altijd leuk en gezellig om in huis te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een droppie en zo lief en knuffelbaar.
    Ook wij hebben een jong katertje erbij. Hij is gedumpt op een snelweg nog geen 6 weken oud. Het gaat nu goed met onze Pi.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je berichtje !